[Dict] Български превод на KDE

Mincho Kondarev mkondarev at yahoo.de
Wed Jul 13 18:05:08 EEST 2022

Здравейте,
вчера излезе поредното издание на KDE, в което влязоха преработените  и
допълнени преводи на български. Графичният интерфейс на работната среда,
ядрото на Plasma, целият kde-framework  и много ключови приложения са почти на
100% преведени.
Така че KDE поне визуално е наличен на български, но за съжаление без
документацията.
Преводът започна от 2020 като механичен и премина през много преработки и
практически проверки от мен.  Със сигурност някъде ще се повяват грешки и
неточности. Който има интерес, вече може да инсталира новата версия от някоя
rolling дистрибуция (в Arch вече е наличен) и да тествате системата. Ако има
хора, активни в други преводи, може да се свалят po файловете от svn
хранилището и да се изгради речник.
Ако откриете грешки или имате предложения за подобрения ще радвам да ми ги
съобщавате.

Поздрави
Минчо Кондарев