[Dict] Български превод на KDE

Yasen Pramatarov yasen at lindeas.com
Mon Jul 18 11:39:42 EEST 2022

On 13.07.2022 18:05, Mincho Kondarev wrote:
> [...]
> документацията.
> Преводът започна от 2020 като механичен и премина през много преработки и
> практически проверки от мен.  Със сигурност някъде ще се повяват грешки и
> неточности. Който има интерес, вече може да инсталира новата версия от някоя
> rolling дистрибуция (в Arch вече е наличен) и да тествате системата. Ако има
> хора, активни в други преводи, може да се свалят po файловете от svn
> хранилището и да се изгради речник.
> Ако откриете грешки или имате предложения за подобрения ще радвам да ми ги

  Здравейте и от мен,

  Позравления на Минчо, това е огромна работа!

  С малко закъснение, извинения за което, нека ви представя Минчо
Кондарев. Той се включи като преводач в KDE, така че можете да му
помагате, ако видите грешки или изобщо имате някакви проблеми с преводите.

  Аз също оставам на линия, макар че напоследък ми е много трудно да
намирам време за работа по преводите.