[Sa] the bottom line

Georgi Georgiev georgi.int at gmail.com
Thu Apr 12 10:49:51 EEST 2012

Аз няколко дни се чудя дали да напиша нещо и май най-сетне се престраших.

Разбрах нови неща от всичко, но нах-вече: колко е важно да умееш да
разпределяш времето си, това за еднаквия начин за логване, за
документацията разбира се ( та си сложих уики и на моя сървър), как да
счупя това-онова и най-вече да използвам strace, защото Васил за много
проблеми ми е казвал да го използвам, а рядко се сещам - вече имам едно на
ум.

За очакванията бих вписал IPV6 (но аз така или инаюе не стигнах до края и
тук вписвам пак разпределянето на време).

Използвма възможността и да се извиня за глъпавите въпроси и някои тъпи
изцепвания на моменти, но то е част от процеса :)

Благодаря Ви за доброто отношение и помощта!