[Sa] уточнение?

Vladimir Germanov v.germanov at gmail.com
Sat Feb 18 20:55:41 EET 2012

On 18 February 2012 20:42, Yordan Georgiev <dancho at hahpss.com> wrote:
> Какво се случва, когато го вдигнеш?
>
> Данчо.

Ами не съм се пробвал въобще да го вдигам просто като видях маска /28
една бърза сметка наум и видях че адреса на гейта който е даден е
адрес на мрежата и ако го сложа няма да работи ...
А и набързо едно route -n на phyllis ми показа че правилно съм сметнал :)
Аз докато напиша писмото и Васил Колев отговори ...