[Sa] 32bit guest on 64bit host

Tocho Tochev tocho.tochev at gmail.com
Sun Feb 19 21:52:02 EET 2012

Здравейте,

Погледнах какво другите са писали в wiki-то относно какво са
инсталирали и ми направи впечатление, че доста хора са избрали 64-bit
(3 от 5).
По принцип ми е напълно известно че за реален server човек трябва си
слага 64-bit ако CPU-то го поддържа, но т.к. сега ще разполагаме с
512-1024MB + 10GB hard, реших че няма да ми потрябва над 3GB адресно
пространство (дори и с mmap), прочетох из нета (не много авторитетни
места) че 32bit guest on 64bit host си е ок от гледна точка на
производителността, и съответно си инсталирах 32-bit.

Та се интересувах от вашето мнение по въпроса?

Поздрави,
  Точо