[Sa] Последно напомняне

Ro rdelieva at playtime.bg
Tue Feb 21 23:05:44 EET 2012

Здравейте,
аз, с огромно съжаление, ще се наложи да се откажа от курса, въпреки
голямото ми желание да участвам. Т.е. не бройте u9 машината, или
вкарайте друг човек на мое място. За съжаление още навлижам в open
source средата. Виждам, че участниците имат натрупан опит, нивото на
курса като цяло е далеч от beginner - предполагам за болшенството целта
е може би да се обменя опит и идеи, отколкото тепърва да се учи нещо ново.
Не виждам смисъл, просто защото не ми стига техническото време за четене
на man-ове и документация, и не ми се иска да губя времето на всички.
Иначе, идеята за курса е страхотна! Ако решите след време да повтор
ите курса, или да направите подобен, ще се радвам да се включа, и ще
гледам междувременно да наваксам с документацията :)

Поздрави.