[Sa] Днешния пробив

b2 b2 at playtime.bg
Wed Feb 22 00:18:57 EET 2012

On ср, 2012-02-22 at 00:01 +0200, tie wrote:

> Явно имаме различни представи за "грубост". Грубо би било да си мълча за
> намерения хак. Грубост би било някой да изтрие машините, върху които
> хората са работили. Грубост би било да ги троянизирам до неузнавамост,
> така че диска да трябва да се чисти докато не започне да излиза тънка
> стружка (според това което си писал, това би трябвало всъщност да е
> по-умно). Грубост би било някой да ги изпозва за зомбита, или за спам
> ботове, грубост би било да се източи цялата ценна информация от един
> сървър и след това да се продаде на който дава най-много пари. Грубост
> [...]

Всъщност си много прав за това което си написал , просто вчера влезе
като трети гол с тия скрийншоти , найстина много сложен въпрос е този -
кое е правилно като намериш уязвимост в дадена система. Честно казано аз
се раздвойх , и все още незнам за себе си , т.е. как аз бих постъпил -
може би като теб , може би и по-гадно , може би бих им казал просто така
и така , как седят нещата , може би бих накарал учасниците сами да се
замислят с някои жокери , може би бих си затраял , честно ви казвам
замислих се и още незнам кое е правилното за себе си... може би
най-логично е да се действа според ситуацията. Не забраяй обаче че не
всички сме security experts и не на всички ежедневието ни е penetration
testing и т.н.т , правим каквото можем разбира се , но дупки за
покриване винаги ще има за съжаление...

Поздрави.