[Sa] Последно напомняне

Ro rdelieva at playtime.bg
Wed Feb 22 20:07:51 EET 2012

On 02/22/2012 01:31 PM, Тодор Донев wrote:

> Госпожице Делиева, защо се отказвате толкова бързо, а направо не си
> зададете въпроса директно в листата, за да знаем къде се затруднявате
> може и да помогнем по някакъв начин. Би било полезно за всички с опит и
> без наличен такъв. Не винаги Google е обективен.
>
> "Не питай старило, питай патило."

Директните въпроси съм ги имала предвид до момента :) Въпросът е, че
хванах много дини под една мишница в един и същи момент, и времето
физически не ми стига :)
Иначе съм убедена, че по-хубаво от колегиалността и обмяната на опит -
здраве му кажи :) Благодаря все пак за предложението. Пък и кой знае -
може да остана като колега "observer" и при възможност да се включа
когато и с каквото мога.

Поздрави:
Ро