[Sa] dns setting up

Tocho Tochev tocho.tochev at gmail.com
Thu Feb 23 11:43:18 EET 2012

2012/2/23 Georgi Georgiev <georgi.int at gmail.com>:
> Благодаря ви за отговорите и се извинявам за тъпите ми на моменти въпроси -
> явно тук всички са админи на по 20 +  и аз като 17 годишен съм някакво
> изключение, но няма да се отказваме все пак :))
Аз по принцип си се водя developer и това го правя, т.к. ми е забавно
(когато нещата тръгнат :) ) и считам че е хубаво да се пипне
по-навътре :) .
Но все пак си e друго като човек е минал/гледал/чел някои и друг
курс/книга за обща култура... Можеш да изгледаш курса по мрежова
сигурност от преди 2 години - http://vasil.ludost.net/netsec/2010/ .
За другото man, четене, пробване и омазване му е майката...

> сега остава Васил да добави
> (пипне) каквото трябва (тая процедура малко така и не я разбрах де).
Нали си чел wikipedia за DNS? - в общи линии едни типове от зоната
.net казват зоната ludost.net се управлява от Васил с nameserver-и XXX
и YYY, а Васил от своя страна в тях казва "u2.ludost.net се управлява
от nameserver-и на Георги", и ти можеш да кажеш че зоната
foo.bar.u2.ludost.net се управлява от Иванчо със сървър ZZZ.
Изгледай http://vasil.ludost.net/netsec/2010/20101209-dns-1.avi (ще ти
стане и ясно защо се слага "." в края на записите)