[Sa] irc monitoring

Vasil Kolev vasil at ludost.net
Sun Feb 26 12:10:56 EET 2012

В 10:40 +0100 на 26.02.2012 (нд), Tocho Tochev написа:

> Като какво? (irc-то ми чуждо)
>
> P.S. странното е че аз докато го наблюдавах вчера вечерта след като го
> конфигурирахме (~ 2 часа) нямаше проблеми и нещо се е случило
> сутринта:
>
> [Sun Feb 26 07:44:23 2012] - KILL
> (ircd1660!monitor at F34DE44A.BCB37CA4.F949F7A5.IP) by
> irc.u7.ludost.net(irc!irc!irc.u7.ludost.net (Nick Collision))

Е те това е странно, пипнах monitoring-а да генерира малко по-random
nick-ове.
Другото е,
ERROR :Reconnecting too fast, throttled.
трябва да се види някъде в connect класовете колко е ограничението (или
може да го сложа да се пуска по-нарядко).

--
Regards,
Vasil Kolev