[Sa] Проблеми с beta

Vasil Kolev vasil at ludost.net
Wed Jun 17 11:14:45 EEST 2015

Мда, quagga-та като цяло яде около 512mb памет, а тя машината толкова
си има. На самото желязо няма място за повече памет (т.е. дъното не
поддържа повече от 512) и май нямаме с какво да го заместим за момента.

Може да пипна setup-а да подавам само default route по v4 от отсреща,
така ще яде съвсем малко памет, и ще реши проблема, какво мислите по
въпроса? Другия вариант е да пробваме да сменим quagga-та с bird, който
да яде по-малко памет, ама не знам дали ще е така.

За графиките - можеш ли да качиш и оригиналните файлове, т.е. тия, от
които се генерират графиките?