[Sa] Проблеми с beta

Veroslav Cenov veroslav.cenov at gmail.com
Wed Jun 17 20:22:45 EEST 2015

Ами ако ще ползваме още Quagga-та, т.е. ще правим някакви неща с bgp-то,
по-добре да си остане таблицата при нас и да измислим читав начин да я
търкаляме, било то да  пуснем BGP-то на gama или да пробваме с нещо
по-леко(bird-а).
Аз лично не виждам особена причина друг софтуер да яде по-малко памет
имайки предвид, че основния консуматор е самата таблица или по-скоро
размера и, но знае ли човек :)

Тъй като BGP-то бачка на по-висок layer, не можем ли да го forward-нем
от beta на gamma с iptables примерно ? :)

Графиките съм ги commit–нал и merge-нал, файловете със същите имена, но
в .xml разширение, което може да се импоритра в draw.io-то.

Поздрави,
Вери