[Us] Промяна на менюто и зареждане на лавката

Pavlina Koleva p.kolevaa at gmail.com
Mon Jul 4 14:56:28 EEST 2016

​Доброутро,
Според мен сандвичи е рисковано, накрая ще хвърляме повече храна отколкото
изяждаме, uncool. Протеинови барчета обаче винаги ще са добре дошли според
мен, за жалост са нечовешки скъпи повечето. Ако ви харесва идеята, ще
проуча какви може да си набавим за по-нормална цена и ще пиша пак.

Пав

На 2 юли 2016 г., 19:14, Vasil Kolev <vasil at ludost.net> написа: