[Us] Липсващи фийчъри по фауна

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Tue Jul 5 13:56:49 EEST 2016

Петко, давай направо дата за хакатона, пък който може да допринесе за
фауната и може да присъства, ще го направи. Има ли дата, ще го обявим по
всичките канали, та да се привлекат и евентуални полезни "минувачи", за
които не ти е хрумнало предварително.

Vladimir Vassilev
root @ init Lab
+359 885 448475