[Us] Чистене на лекционната

Petar Velkov petar at omg.bg
Mon Nov 21 03:10:48 EET 2016

Лабът вече е едно по-добро място, след като изнесох (надявам се) всички
мои неща от там.

Предвид отношението на някои членове на УС към лаба и следствията от
управлението им, давам си няколко дни за размисъл дали искам да остана
член - не съм убеден дали искам да подкрепям съществуването му в
сегашния му вид. Според моите разбирания, хакерспейсът трябва да
предоставя на членовете си среда за експерименти. Ако някой висшестоящ
ще определя как може да се експериментира и как не, ако заради нечие
събитие мрежата на лаба ще бъде счупена в продължение на седмици и ако
"your shit is stuff and their stuff is shit" - ще прекратя членството си.

Ако някой от вас има с какво да (де)мотивира това мое действие - да дерзае.