[Us] Чистене на лекционната

Vasil Kolev vasil at ludost.net
Mon Nov 21 10:09:24 EET 2016

:))))

Не знам това дали ще се брои за мотивиране, но:

- трябва ми превод на "your shit is stuff and their stuff is shit", за
  да схвана какво искаш да кажеш, после вероятно ще ти доотговоря. Също
  така аз бях достатъчно конкретен, можеш и ти да си, кой с какво пречи
  и ти казва какво да си ползваш или как.

За счупената мрежа на лаба, има няколко момента:
- Аз не знам да е била, и някой да ми е казвал, че е счупена.
- Преди феста беше направен setup, който да работи по някакъв
  (не-перфектен) начин, който се забави, понеже всички Cisco AP-та се
  оказаха в теб, Пешо.
- Мрежата пак да кажа беше в работещо състояние - аз лично съм я
  ползвал, половината екип я ползваше, Владо може да каже те дали са
  имали проблем с нея.
- Не помня кога беше възстановена, но wifi-то беше в оригиналния си вид
  около седмица след феста.
- За състоянието ѝ и че това е използваема мрежа си поемам изцяло
  отговорността - говорихме го с Петко, и накарая аз казах - това е
  достатъчно, има си работещо wifi, което хората могат да ползват.
- Някакви хора приемаха, че временните неща, наслагани напред-назад са
  постоянни (например единия tplink горе до проектора), което ако не са
  видели надписите, за мен си е техен проблем.
- Като цяло има хора, които искат да пипат по мрежата без идея какво се
  случва с нея. Аз няколко пъти на различни хора съм заявявал желание
  да им покажа/обясня, и в момента по тоя начин Марио има достъп.
  Хората без желание да се грижат за мрежата би трябвало да могат да
  приемат, че лабът като цяло се поддържа на best effort и ако желаят,
  могат да се занимаят и те.