[Us] Штрак в лекционната

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Mon Nov 21 08:44:20 EET 2016

Сигурен съм, че на нас няма да се пречи, тъй като и предишни години сме го
правили, както писа Крокодила. Дали ние ще пречим е отделен въпрос, който
ще е хубаво да избистрим. Целта на преместването не е толкова да се ширим
на голяма маса екипът ни, колкото да спестим от това, че всички ще
отопляваме едно помещение, вместо две. Това няма да стане, обаче, ако Митко
примерно реши да остане в работното помещение с приятелката си.

Можем да опитаме за една седмица и да видим как ще се получи. Ако имате
други притеснения или идеи - стреляйте! Аз съм гъвкав в това отношение и
много повече държа да не пречим на Лаба и лабърите, от колкото на нас да ни
е охолно или мега-комфортното. В малката стая сме си горе-долу окей.