[Us] Чистене на лекционната

Petar Velkov petar at omg.bg
Mon Nov 21 19:24:02 EET 2016

Също от правилника:

Неплащането на членския внос до края на месеца води до прекратяване на членството до следващото плащане.

Сиреч, можете да считате членството ми за прекратено. Акаунтът ми във Фауна е изтрит. Физическите ключове ще върна лично на Владо.

Желая ви един прекрасен лаб и ще се радвам ако ограничите всяка последваща кореспонденция по този въпрос помежду си и/или в списъците на лаба.

Успех :)