[Us] Относно организиране на EU IRDC в init Lab

Petko Bordjukov bordjukov at gmail.com
Thu Nov 24 16:00:50 EET 2016

Здравей и извинявай за закъснялия отговор.

On Wed, 23 Nov 2016 14:09:40 +0200,
Assen Kanev wrote:

> Привет, Васил, Иво, Владо, Лаб и Евгени :),
>
> Напомням за разни работи по неконференцията:
>
> За видео хората:
>
> * Ето какви са спецификациите за стрийм в twitch.tv: https://help.twitch.tv/customer/portal/articles/1253460-broadcast-requirements. Кажете дали са ок. Ако не са, дайте акъл къде да се стриймва. За да мога да направя канал и да го обявя днес - утре.
> * В съботата аз ще дойда в 10,00 в Лаба, за да може спокойно да оправим техниката. Презентациите ще почнат след 11,00
> * Презентациите ще са само съботата, така че за неделя няма да ни трябва видео съпорт.

Noted.

> Общи Лаб въпроси:
>
> * Да организираме достъпа за събота и неделя. Предполагам, че акаунта ми във Фауната (от юни 2015) не е активен.

Лабът ще е отключен, вратата ще може да се отваря чрез позвъняване на
+359 2 462 4356. Междувременно ще дам достъп за отключване на акаунта ти във fauna.

> * Ще заредите кухнята с продоволствия, нали? Аз ще се погрижа да информирам всички да пускат пари в касичката.

Работим по въпроса.

> * Кого да търся, ако имам проблем, който не мога да реша и няма други хора от Лаба наоколо?

Ще ти изпратя данни за контакт в отделно съобщение, което няма да се публикува в
мейлинг листата.

> * В неделята дали ще може да ползваме звукозаписната стая? Искаме да запишем епизод на Roguelike Radio за конференцията. В този ред на мисли, ако да, имате ли микрофон, който може да ползваме?

Ще се погрижим да имате пространство за това. Васил и Иво могат да кажат за
наличието на микрофон, който да бъде подходящ за целта.