[Us] Относно организиране на EU IRDC в init Lab

Assen Kanev asen.kanev at gmail.com
Thu Oct 13 13:25:51 EEST 2016

Привет на Лаба,

с Евгени от sysf движим нещата по неконференцията с добър ход и до няколко
дни ще пратя и плакат/инфо за нея. Искам също така да питам, дали някой от
вас има опит с видео стрийминг и ако да, дали ще даде едно рамо за
презентациите в събота (26.11.)? Или пък да даде идея как да ги направим
нещата.

Поздрави и до скоро,

Асен