[Us] Apt19 е онлайн!

Венцислав Атанасов user89 at gmail.com
Sat Apr 8 10:16:53 EEST 2017

Здравей Петя,

Прегледах профила, може ли да направш малко промени:
1. да премахнеш следните снимки:
http://www.apt19.com/wp-content/uploads/2017/03/3.jpg
http://www.apt19.com/wp-content/uploads/2017/03/2-1.jpg
http://www.apt19.com/wp-content/uploads/2017/03/4.jpg
тъй като не са от текущото място (Инит Лаб беше в Лозенец преди няколко
години).
2. да прегледаш новите снимки, които направих и да избереш подходящи:
https://pinkiepie.initlab.org/Stuff/Slack/SLACKWARE_LAB_PHOTOS/

Благодаря предварително!

Поздрави,
Венцислав