[Us] Попълнен формуляр за членство

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Mon Jun 19 21:19:38 EEST 2017

Здравейте, Мартина,

Инит Лаб е повече хакерспейс, от колкото споделено офис пространство,
заради което е възможно да не съвпадне с очакванията ви за място. Бих ви
предложил да ни посетите в удобно за вас време, така че да видите как
изглежда Лаба и дали всъщност би ви било от интерес да предложите
алтернативно работно пространство за колегите си.

Самите условия са най-точно описани тук: https://initlab.org/coworking/.

Също като вас, оставам насреща за въпроси и уточнения :)