[Us] Приютяване на безплатни курсове по английски

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Thu Jun 22 16:05:57 EEST 2017

Привет,

С мен се свърза моя позната, която е започнала организирането на интензивни
курсове по английски, които са безплатни за участниците, а преподавателите
са доброволци от Щатите, които ще висят в България до края на август. Всяко
занятие ще е по 3 часа, като в идеалния случай ще се правят всеки ден, а
при наличие на достатъчно голям интерес, биха водили групи и сутрините (9
до 12). Искат да започнат август месец, като за момента имат една уговорена
група на едно НПО, която ще бъде за 12 поредни дни. Групите ще бъдат с не
повече от 8 души + лектор.

Има ли нещо, което да ви притеснява или което да смятате, че трябва да
уговорим предварително, за да приемем молбата им за приютяване на тези
занятия? Момичето дойде до Лаба и много хареса релсовата стая, смята, че ще
им свърши идеална работа и не държат да се настанят в лекционната, което
значи, че няма да бъдем блокирани от възможността за организиране на други
събития междувременно.

Очаквам мнението ви, за да знам какво да ѝ кажа.