[Us] Търсене на помощ от произволен тип

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Thu Mar 9 11:57:44 EET 2017

Принципно аз съм жерта на подобна "клевета" онлайн, заради което ми звънят
от дъжд на вятър непознати номера за глупости. Не успях да сигнализирам на
авторите на сайта, за да разкарат инфото от там, та го отебах, но встрани
от хакването ако нямате друг съвет, различен от адвокат, това ще му пиша.

Що се отнася за хакването и кракването, още докато Лабът беше във ФМИ, имах
посещение на място от пакистанци (или афганистанци), които искаха нещо
много определено... та това явно си е нормално и неминуемо.