[Us] Apt19 е онлайн!

Petya Petkova petyawebdesign at gmail.com
Fri Mar 24 13:57:06 EET 2017

Здравейте, InitLab!

Благодаря за интереса и позитивната нагласа - радвам се, че ще се включите
в проекта!
Прегледах инфото, което сте ми изпратили като линкове, всичко необходимо е
налице.

Бих помолила само за няколко снимки (по възможност с високо качество), с
които желаете да представим спейса ви в Apt19!

Междувременно ще стартирам с изграждане на профила на InitLab, а когато
имам и снимките ще изпратя линка към него!

Поздрави и приятен уикенд!

На 23 март 2017 г., 16:25, Венцислав Атанасов <user89 at gmail.com> написа:

--
Petya Petkova / Web Designer / founder of Apt19.com
+359 884 418 443

Acceler8Design
www.acceler8design.com