[Us] Apt19 е онлайн!

Petya Petkova petyawebdesign at gmail.com
Mon Mar 27 07:36:53 EEST 2017

Здравей, Венцслав!

Профила на init Lab в Apt19 е вече онлайн -
http://www.apt19.com/listing-item/init-lab/#

Надявам се ви харесва и оставам на разположение, в случай, че желаете
корекции или добавяне на инфо!

Успешна и с лънчева седмица!

Поздрави,
Петя

На 24 март 2017 г., 16:37, Petya Petkova <petyawebdesign at gmail.com> написа:

--
Petya Petkova / Web Designer / founder of Apt19.com
+359 884 418 443

Acceler8Design
www.acceler8design.com