[Us] Нови въртящи столове и подрязване на краката на масата(масите) в лекционната

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Thu Mar 30 17:37:02 EEST 2017

Привет,

Моята позиция, която не възнамерявам да налагам, но все пак ще споделя:

   - Въртящите се столове са неудобни, когато трябва да се разтреби
   лекционната за събитие и в частни случаи заемат твърде много място, когато
   останалите столове могат да се сложат един върху друг.
   - Лично аз не усещам дискомфорт от височината на масите, а единственото
   оплакване дойде от Ружи. Това не значи, че трябва да се игнорира или
   омаловажава, естествено.
   - Финансовия поток на Лаба е стабилно отрицателен три месеца подред,
   дори въпреки наличието на хора в него целодневно всеки ден, курсът ми по
   WordPress и минималните разходи за чистачка (които ще трябва да ги
   увеличим, очевидно). Преди да стабилизираме паричните потоци, не смятам, че
   е добра идея да наливаме в нови столове, освен ако успоредно сме предприели
   някаква стратегия, която ще доведе нови плащащи членове и резерватчани, за
   които е нужно да се осигури определено ниво на представителност и комфорт в
   Лаба.

Разчитам и други да се изкажат по темата, тъй като осъзнавам, че моята
позиция е доста едностранчива.