[Us] още един УС тая година?

'Ivan Zlatev' via Управителен Съвет us at initlab.org
Thu Nov 23 20:13:12 EET 2017

Аз съм за. А относно коледното парти, идеята ми е следната:
- да е на 22 декември.
- Lan party с игри за PC в лекционната;- Board Games в Ruby стаята;- нещо като кетъринг (жената да направи някой и др кекс, евентуално нещо др, хляб, лютеница, пица от Аладин и т.н.);- ако успеем да подкараме Xbox-а който донесох в лаба, да се пусне и той в лекционната на проектора (има HDMI) и евентуално да се бодне дивана пред екрана за да се цъка на Xbox.
Може би да се направи ивент отрано в социалните канали, за да достигне до повече хора. (да се припомни на хората че лаба е тук и има ивенти :) )

това мога да дам като инфо сега.