[Us] Open Audio Meetup vol. 4 - vcv rack и други новости

Alex Milanov alex at i4web.biz
Mon Nov 27 13:01:05 EET 2017

Малко към края на есенния сезон, след първия сняг, предпразнично е
"крайно" време да

се съберем и да си поговорим за отворените аудио технологии.

Този път Стоян ще ни запознае с новорилийзнатия open source модулярен
синтезатор vcv rack.

https://www.youtube.com/watch?v=LaMxS5-4U-c

https://vcvrack.com/

Както винаги lightning презентации на кой какво разцъква и му се
разцъква са винаги добре дошли след основната презентация. Както и има
възможност да поджемим.

Вторник. 5-ти Декември. 19:00-21:30 в Лаба.