[Us] Заснемане на

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Mon Oct 16 09:31:28 EEST 2017

Здрасти,

Нямам против да се заснема видео за какъв да е проект. Предвид че този е
комерсиален, обаче, предполагам, че ще е смислено да му се удържи някаква
такса за ползването на техниката, макар че за това бих предпочел
собствениците или боравещите с техниката да си кажат мнението за цени и
прочие.

Другият вариант, ако този човек има желанието да е член на Лаба (не просто
за заснемането), тогава техниката да си я ползва като член. Сега се усещам,
че реално тия неща въобще не сме ги регламентирали, встрани от това, че е
нужно разрешение от УС.