[Us] Организиране на редовни talk-ове в Лаба

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Tue Aug 7 10:22:33 EEST 2018

Здрасти,

Аз също покрепям подобна идея, макар и да мога в изпълнението да се включа
само чрез организирането на фб събитие и разпространението. Ще ми отнеме
някой и друг месец, преди да се сетя нещо смислено, което би могло да бъде
интересно и на други люде, но ако успея да преборя периода на impostor
syndrome, ще се включа с лекция :)