[Us] Относно потенциално спонсорство, което да покрие дефицита в месечния баланс

Vencislav Atanasov user89 at gmail.com
Wed Aug 15 12:36:05 EEST 2018

Здравейте и от мен,

Като гледам тази страница:
https://initlab.org/%D0%B7%D0%B0-%D0%BD%D0%B0%D1%81/%D0%B4%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F/

изглежда че няма смисъл да се коментира, защото сме написали отдавна, че
това е разрешено и се насърчава. Цитирам:

/Разполагаме с 200 кв.м. терен и за момента всички стени са празни.
Предоставете рекламни материали и вашето лого ще краси стаите в init
Lab. Има възможност да брандираме техниката/мебелите, които сте купили,
с вашето лого./

/Ще кажем на света за вашето добро дело. Интернет присъствието на init
Lab не е за подценяване – разполагаме с много последователи, както в
сайта на организацията, така и в профилите ни в Twit­ter и Facebook./

/В init Lab се провеждат много курсове и хората говорят за добрите дела.
Помогнете ни с нещо и ние ще се погрижим всички, които ползват
предоставените от вас предмети да разберат откъде са!/

/Ще ви рекламираме по конференции. Ходим да представяме init Lab по
конференции и никога не забравяме да споменем нашите спонсори./

Предвид последното, дори сме предложили да рекламираме спонсорите на
Лаба на конференции. При положение, че Лаба едва събира някакви ефирно
време на IT туровете (ако изобщо има такова) и малко повече на OpenFest,
не знам с каква идея е писано, и дали вече не противоречи на правилата
за рекламиране на Феста.

TL;DR Лаба отдавна се е съгласил да е рекламно поле на спонсори.

Венци