[Us] Относно потенциално спонсорство, което да покрие дефицита в месечния баланс

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Wed Aug 15 14:00:47 EEST 2018

Здрасти, Венци,

Наличието на информацията в тази страница не значи, че автоматично приемаме
всяка оферта за всякакво спонсорство или партньорство, така че не виждам
причина да разсъждаваме твърде много върху написаното, особено предвид че
текстът е от 2014 година. Не отпада смислеността да се обсъжда всяко
предложение поотделно и да се решава какво и как точно ще предложим в
замяна на финансова или друга помощ към Лаба.