[Us] Идеи и проекти

Atanas Neychev atanas at innovationcenter.tech
Tue Aug 21 10:45:50 EEST 2018

Здравейте,

Описвам ви разговора ми с Владимир от РД на init Lab.

Накратко:

- от 27 до 29 ноември ще се състоят всички събития, които организираме -
Java2Days, CodeMonsters и др.
- по време на конференциите ще организираме community lounge за user groups
и co-working spaces, които ще си организират пространстрво и ще имат време
да се представят на сцената
- имам идея да организираме gaming турнир в Лаба
- искам да намерим хора да направим лунохода на NASA, който е open source.
Вариантите са два: да се получи като състезание или като "хакатон"
https://opensourcerover.jpl.nasa.gov/#!/explore

Ще се радвам да ми изпратите контакти на user groups. И кажете до петък
дали ще сме активни да направим тези идеи.

*Atanas Neychev*,
Editor @ devstyler.io
Mobile: +359 896 88 09 61
@nasneychev