[Us] Идеи и проекти

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Sat Aug 25 00:56:17 EEST 2018

Здравей, Наско,

Отговарям ти за всяка от предложените идеи:

   1. Относно участието на представители от Лаба в събитията, които
   организирате - тук ще оставя мегдан на останалите от УС да споделят, ако
   биха имали възможността да участват под някаква форма, тъй като аз лично не
   бих могъл да се ангажирам с това. Мисля си, че тази възможност щеше да е
   по-подходяща за нас, ако бяхме по-тясно фокусирана общност, каквито са
   потребителските групи, тъй като те имат ясна и конкретна посока, докато при
   нас движението е винаги в посока на по-активните членове, която пък често
   се променя и не е нещо, което да може да се представи по интересен за
   широката публика начин. Но както и да е, надявам се някой от екипа ни все
   пак да намери идеята за добра.
   2. Gaming турнирът можем да го случим през октомври, ако септември се
   поразмърдаме малко с някое и други LAN парти и настолни игри, така че да
   пораздвижим малко средата в тази посока. Иначе е хубаво да обсъдим варианти
   за игри и формат на турнира, така че да се получи максимално яко :)
   3. Не смятам, че можем да съберем достатъчно активна група за
   скоростното развитие на проекта за лунохода на НАСА. Със сигурност в Лаба
   би имало заинтересовани да го случат, просто сроковете, които коментирахме
   на срещата, са твърде скорошни, за да можем да ги посрещнем. Ако започнем
   да събираме екип от септември месец, включително покрай кръжока по
   електроника, вероятно биха се завъртяли хора, но при никакви обстоятелства
   не би било подходящо да залагаме на конкретни срокове за постигането на
   краен резултат.

Тъй като утре заминавам за чужбина и няма да съм наоколо до към 3 септември
(най-късно), ти предлагам да се чуем до края на първата седмица на
септември, за да говорим по-конкретно за случването на част от идеите, ако
до тогава други от Лаба не са се организирали да действат с теб
междувременно.