[Us] Идеи и проекти

Ivaylo Markov ivo at schupen.net
Mon Aug 27 00:18:45 EEST 2018

Привет,

Тези дни обмисляме и дискутираме какво бихме могли да покажем в рамките
на въпросните конференции. За момента имаме следните хрумвания:

  * 3D printer-ът, който вече може да бъде използван и като рутер (фреза
    за меки материали с по-малка точност), закачайки дремел за него. Не
    съм убеден обаче, че от venue-то на конференцията ще са особено
    въодушевени от идеята (пожарна безопасност и изпарения).
  * Нещо на тема software-defined radio - например приемане и декодиране
    на цифрови сигнали от радиоефира. За съжаление на закрито това е
    малко трудно...
  * Video streaming & recording с отворен софтуер - може да покажем част
    от сетъпа, с който се заснема и излъчва FOSDEM.
  * Телефония - както си личи от Булфона пред лаба, обичаме странните
    телефонни сетъпи. Не можем да докараме булфона, но бихме могли да
    измислим нещо друго... примерно на OpenFest 2016 имаше телефони,
    които звъняха при публикация в туитър  с определен хештаг и
    синтезиран глас прочиташе туита :)

Въпросът е кои от тези неща звучат най-забавно, за да се концентрираме
върху тях.

Поздрави,
Иво