[Us] Ремонт на тавана на лекционната - дати

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Tue Dec 11 18:01:18 EET 2018

Достатъчно е да се посрещне човека и да му се дадат авансови пари, каквито
поиска. Четвъртъкът преди това ще трябва да приготвим помещението,
изваждайки всичко чупливо или пречещо, за да може в петъка да се започне
директно работата, а не тепърва да се разтребва. Май ще натисна да избягам
от работа по това време, понеже ме съмнява, че ще имаме твърде сериозни
дела на работа, пък евентуално само може да се наложи следобеда да духна за
няколко часа за оперативка и подобни дреболии.