[Us] Подкрепа на отворено писмо против чл. 13 на новата директива за авторското право

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Sat Jan 27 16:44:54 EET 2018

Къде ще се слага тая снимка? Щото нямам нормална снимка, та или ще трябва
да ти пратя някакво нещо от фейсбук тип:

https://scontent-sof1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/19748433_10154691135335777_1721612804399382009_n.jpg?oh=ce7600820557b99fe1b6a058cb5a1e17&oe=5B1CFC5A
https://scontent-sof1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/10478442_10152480997270777_5950383576268725675_n.jpg?oh=ecc330327f0e726c8b9ed7dec35a68c0&oe=5AF2FB09

или ще трябва да си цъкна ей сега някаква автопортретска.

За текста предлагам корекция:

"Текущите разпоредби отварят възможност за опасна цензура на
съдържанието в Internet
и нарушаването на принципа на неутралност в Мрежата. Изграждането на тази
функционалност също така ще направи работата на по-малките компании доста
по-трудна и скъпа, като с това ще се създаде съществена спънка за
новостартиращите технологични компании. Намираме налагането на подобни
мерки за контрапродуктивни при текущия подем на технологичното
предприемачество в страната."

Пропускам антидемократичните и моментите с възвръщането на инвестициите
просто защото не ми звучат добре.