[Us] Подкрепа на отворено писмо против чл. 13 на новата директива за авторското право

Vasil Kolev vasil at ludost.net
Sat Jan 27 14:12:23 EET 2018

Предложение за нашите две изречения на сайта, + Владо, дай си снимка :)

"
Подобни разпоредби създават функционалност за цензура на съдържанието в
Internet с много широка и антидемократична употреба. Изграждането на
тази функционалност също така ще направи работата на по-малките
компании доста по-трудна и скъпа, без да получат нищо за наложената им
инвестиция.
"