[Us] Някой се абонира!

Dimitar Danailov dimityr.danailov at gmail.com
Thu Nov 8 09:37:30 EET 2018

Здрасти,

Благодаря много.
Тази седмица във вторник бях за два часа в лаба.
Освен това през 2016 бях на един хакатон (Доколкото си спомням
разработвахме част от сайта на rails).
Днес съм се уговорил с Виталий от Camplight да изкарам деня с тях.
Така, че днес от 10:00 до 17:30 имам планове да ги изкирам в лаба :)

Поздрави,
Митко