[Us] Някой се абонира!

Vladimir Vassilev vloo at initlab.org
Thu Nov 8 14:24:59 EET 2018

Здрасти, Митко,

За жалост днес ако намина през Лаба, ще е доста късновато, така че май ще
се разминем, освен ако не се появи някой друг от управителния съвет
междувременно. Важното е, че щом се познаваш с Витя, значи имаш някаква
идея за мястото. Предполагам си чел правилника от сайта? Ето го тук за
всеки случай:
https://github.com/initLab/initLab/blob/master/%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%B8%D0%BA.md

Направи си акаунт във fauna.initlab.org, така че в момента, в който си се
регистрирал и си платил членския внос, да ни ръчнеш, за да ти пуснем права
за достъп до отключването на вратата на Лаба.

Ако имаш други въпроси, не се притеснявай да ги зададеш на мен или директно
към us at initlab.org. Телефонът ми по-долу вероятно ще ти е полезно да си го
запишеш, ако възникне някакъв проблем в Лаба, който прецениш, че трябва да
се коментира неотложно.