[Us] техпарк?

Ivaylo Markov ivo at schupen.net
Thu Nov 8 11:17:15 EET 2018

On 11/6/18 10:29 AM, Vasil Kolev wrote:
> Мотае ми се следната мисъл: техпаркът е държавно нещо, и като цяло се
> опитват да привличат поне за събитията някакъв процент non-profit неща.
> Струва ли си да потърся някой там да питам за лаба какви условия ще ни
> предложат?
>
> Не си струва да питам, ако:
> - смятате, че е твърде на майната си/далече от транспорт
На мен ми се вижда по-неудобно от лаба (не само заради липсата на
метро), но да речем, че това е субективно.
> - не ви харесва мястото
> - не е приемливо от някакви политически причин (напр. държавно)

От една страна се притеснявам, че ще изгубим някаква част от свободата
да правим странни неща и глупости. От друга, в Лабораторния комплекс и
околните сгради вероятно има доста интересни хора и машини.

> Мнения?

Та като цяло съм отворен към идеята, но ще трябва да ми харесат доста
помещенията и условията :)