[Us] техпарк?

Petko Bordjukov bordjukov at gmail.com
Thu Nov 8 12:01:42 EET 2018

Рисърча ми по-рано тази година подсказа няколко неща

Има редица предпоставки един лаб да е успешен. Нуждата да е в центъра на
града не е сред тях. Това, което помага, е лабът да е на място, около което
гравитират естествено (като покемони) потенциални лабъри (Techinc е именно
на подобно място).

Течпаркът МОЖЕ БИ има такъв потенциал, а може би не, което си е сериозен
риск. Ако има шанс да пробваме, за да видим как е положението, що да не го
направим?

Конкретно по въпросите:

1. Транспортът наистина не е цветущ, предимно защото няма метро наблизо и
(май) няма удобен начин да стигнеш с колело.
2. Мястото е файн за лаб.
3. МОЖЕ да има проблем с това, че е държавно, ако трябва да се спазва
измисления закон, че НПО-тата трябва да плащат двойни на пазарните цени за
наем на държавни имоти. Не съм наясно с правните аспекти, но зависи какво
ще кажат.

Overally, файн съм да се разпита, има потенциал, но не мога да преценя дали
ще успее да компенсира за недостатъците.