[Us] Проблем с нета в Лаба

Vencislav Atanasov user89 at gmail.com
Fri Oct 19 10:11:14 EEST 2018

Върви, писал съм в мейла "Дори да има активност по конекциите".

В частен случай, докато пиша в шела, трафика спира и след 30 сек моята
ОС ми затваря конекцията.

Днес ще ходя към обяд и до вечерта сигурно ще съм там, ще пусна IP да ме
снифите :)

Венци

On 19.10.2018 г. 08:14 ч., Vasil Kolev wrote:
> Не сме на тунел отдавна, на пряка оптика сме до марла...
>
> Това е connection, по който върви или не върви трафик? По irc-то си
> върви, по ssh-а зависи дали е пуснат keepalive... Не съм го удрял
> проблема, а съм стоял по над половин час в лаба.
>
> Има ли начин да оставиш нещо да стои вързано и да се reconnect-ва, че
> да се види и да му запиша трафика?

>>> net.netfilter.nf_conntrack_icmp_timeout = 30
>>> net.netfilter.nf_conntrack_tcp_timeout_close = 10
>>> net.netfilter.nf_conntrack_tcp_timeout_close_wait = 60
>>> net.netfilter.nf_conntrack_tcp_timeout_established = 432000
>>> net.netfilter.nf_conntrack_tcp_timeout_fin_wait = 120
>>> net.netfilter.nf_conntrack_tcp_timeout_last_ack = 30
>>> net.netfilter.nf_conntrack_tcp_timeout_max_retrans = 300
>>> net.netfilter.nf_conntrack_tcp_timeout_syn_recv = 60
>>> net.netfilter.nf_conntrack_tcp_timeout_syn_sent = 120
>>> net.netfilter.nf_conntrack_tcp_timeout_time_wait = 120
>>> net.netfilter.nf_conntrack_tcp_timeout_unacknowledged = 300
>>> net.netfilter.nf_conntrack_udp_timeout = 30