[Us] ThinkPad T61 Т8300

Ardavast Dayleryan ardavast at noiseoverip.com
Sat Apr 13 20:10:49 EEST 2019

Лаптопът беше споменат в този списък:
http://lists.ludost.net/pipermail/us/2018-December/001043.html
В момента в който стигнах до него, нямаше никакъв проблем тип fan error.
Не знам дали някой друг го е оправил или се е оправил от само себе си, но
вентилаторът работи нормално, като изключим че леко бучи.
Освен това там е написано, че има 3GB памет, но всъщност са 2GB (?)
Машината нямаше хард, сложих един мой който не ми e нужен, Seagate 500GB.
В момента е с Ubuntu 18.10 с минимална XFCE среда (xubuntu-core), като
инсталацията беше направена автоматично с preseed файл, който по-късно ще
share-на. Потребител и парола са стандартните.
Остават следните проблеми:
 - Батерията е напълно изтощена, не може да работи без зарядно.
 - Не работи вграденият звук
 - Не работят gesture-ите на тъчпада
 - Може да се направи update на BIOS-а