[Us] ThinkPad T61 Т8300

Венцислав Атанасов user89 at gmail.com
Wed Apr 24 10:59:06 EEST 2019

Здравей,
по въпросите:
1. не мисля че има смисъл да поръчваме батерия, но ако намерим евтино от
eBay или на старо от OLX, може да вземем, с цел да не се гаси при токови
удари.
2. и 3. може ли да тестваме с друга операционна система (кхъм-кхъм windows)
дали проблема е хардуерен или софтуерен?
4. не виждам проблем, да го ъпдейтнеш