[Us] Issue 221

Венцислав Атанасов user89 at gmail.com
Sat Aug 3 17:41:59 EEST 2019

Отговорил съм по-долу.
Венци

On Sat, Aug 3, 2019, 17:29 Vasil Kolev <vasil at ludost.net> wrote:

> Ако караме така, може ли да налепя надпис "no venci" на всичката
> техника, която аз съм дарил, или която е моя или по някакъв начин
> свързана с феста и стои в лаба? Ще ми отнеме известно време и ще ти
> угася малко service-и.

Точно за да не се случват такива неща и Лаба да не е ощетен от лични (мои
или твои) прищявки, подготвям предложение, според което услугите на Инит
лаб да не зависят само от 1 човек (в случая ти), а достъп да имат и 5-мата
членове на УС, и да са взаимно заменяеми. А това което си написал е
поредния пример как заплашваш хора, които имат различно мнение от теб, чрез
изтъкване на позицията си, и достъпа до услуги и инфраструктура, който ти е
даден.

> За това и питам УС - това приемливо ли е? Аз лично приемам стикер "no
> openfest" като покана да се изнесем, и смятам ако видя такъв, точно
> това да направя. Намирам го за отвратително отношение, и ако считате,
> че фестът, аз, или нещо свързано с нас не е допринесло, не допринася за
> лаба и само се възползва от лабови ресурси, може да реша проблема.

От името на УС, би било грубо. От името на донор на техника с лични
впечатления за феста, целите му и изпълнението им, звучи напълно смислено
според мен. Все едно да напишеш FOSS и да го лицензираш под нещо различно
от MIT (напр CC-BY-SA-NC) - пак е опън сорс, но с рестрикции.