[Us] Issue 221

Ivaylo Markov ivo at schupen.net
Mon Aug 5 19:54:09 EEST 2019

Накратко - подкрепям мнението на Владо.

Предвид припокриването на участниците, аудиторията и целите на init Lab
и OpenFest, прекратяване на отношенията ми се вижда абсурдно и по-скоро
вредно и за двете страни.

Личната неприязън към хора, организации и събития може да бъде
изразявана по по-малко конфликтен начин, заяжданията и дразненето не
помагат.

Относно конкретния случай - PoE splitter-ите могат да бъдат надписани,
че са за ползване само за/в init Lab и никъде другаде без изрично
разрешние (т.е. примерно стикер "INIT LAB ONLY"). Ако има недостиг на
такъв хардуер за която и да е от двете организации, съм склонен да
закупя необходимото, щом това е толкова сериозен проблем.

Иво