[Us] Някой се абонира!

Nickola Trupcheff nickola at trupcheff.com
Fri Aug 16 15:55:37 EEST 2019

Привет,

On Fri, Aug 16, 2019 at 2:52 PM Vladimir Vassilev <vloo at initlab.org> wrote:

> Здравей, Никола,
>
> 1. Да може какво? Иначе - да :)

Моя грешка, трябваше да уточня :) Въпроса беше: "Дали може да стана член и
да идвам с лаптопа да работя при вас от време на време? Аз и вкъщи мога, но
при вас изглежда по-интересно. А и ми трябва закрила от жената и детето, от
време на време :D"

> 2. Плащането е от месец за месец - когато си платиш си гледаш 30 дни
> напред и е хубаво да платиш горе-долу по същото време. Не сме стриктни за
> това, но ни улеснява, когато хората плащат в началото на месеца.

3. Споделеното работно място го даваме като своего рода premium членство в
> гражданското сдружение "Инит Лаб", за което не се издават разходни
> документи, а достатъчен банков превод. Ако ти е нужна фактура, ще ти
> издаваме такава, естествено.
>
> Ако имаш други въпроси - питай!

Благодаря за изчерпателния отговор, ще питам разбира се, за момента това ми
беше достатъчно.

> П.П. Ако не си идвал в Лаба до сега, виж в календара ни какво събития
> предстоят и заповядай на някое от тях, за да разгледаш:
> https://initlab.org/events

Васил миналата седмица ме разходи и ми показа, останах впечатлен.