[Us] [core] Неприбрана техника - опънфест

Yana Petrova yana at ludost.net
Fri Dec 27 08:29:28 EET 2019

Аз няма да пиша тиради. Миналия месец се случи така, че ненадейно трябваше
да ме оперират и да се възстановявам, което доведе до това, че 3 кашона
(кафе, консумативи и машини) не са при мен, а са останали в лаба. Грешката
е моя, не ми беше приоритет да задействам това, та се извинявам, че сме
създали такава драма с това мое бездействие. Ще приберем нещата преди Нова
година, а сега разбирам колко напрежение са създали.

Относно тениските - идеята беше някой да се захване да изпрати на тези
хора, които не са успели да вземат на събитието, или пък хората от лаба да
си вземат - имахме такива запитвания. И тъй като обикновено “някой”, който
изпраща съм аз, а за разлика от предишните 5 години нямам място да държа
тениските в хола си, ги препратихме към лаба, за да са достъпни до повече
хора. И това ще поправим :)

Предложението, което ми се ще да обсъдим е как хората от ФОП сме настроени
да наемем специално (бюджетно) място, където да съхраняваме тези нещата за
конференциите? Нещо сравнително централно, та като се наложи да се ползва
нещо, да се взима, но и да знаем, че всички неща са там?

Яна